Juhtide päevad on sageli tihedalt täisplaneeritud ja tundub, et kui see nii ei oleks, siis teeksid nad oma tööd ebaefektiivselt. Samas on tõestatud, et see ei aita kaasa töö tulemuslikkusele, vaid pigem vastupidi. Kui juht näeb, et tal ei ole piisavalt aega tegeleda käsiloleva teema kõikide aspektidega, siis kipub ta kitsendama oma vaatenurka, leidma lihtsaid lahendusi ning muutuma impulsiivseks. Tema tegevus muutub automaatseks, reageerivaks ja pealiskaudseks.
Ray Williams, kellel on 20 aasta pikkune kogemus juhtide ja nende meeskondade coaching’ust, toob välja, et juhtide tööstiili ja tulemuste vahel on suured kontrastid. Juhte, kes on või arvavad ennast olevat väga hõivatud, kes pidevalt survestavad ennast ja meeskondi, et “asjad saaks tehtud”, iseloomustavad järgmised omadused:
Sellise käitumise tulemuseks on kontakti ja usalduse puudumine töötajate hulgas ning samuti ka iseenda tunnete eiramine. Samas aga tähendusrikkad vestlused omavad märkimisväärset positiivset mõju organisatsioonikultuurile ning iga juht peaks oskama oma meeskonnaga niimoodi suhelda. Tähendusrikaste vestluste 10 sammu:
Veel artikleid: Miks head töötajad lahkuvad ning kuidas seda vältida? Juhtidele: ebaefektiivsete arenguvestluste asenduseks
0 Comments
Leave a Reply. |